Den 14. maj kl. 14.00 blev der på Frederiksborg Slot afholdt en barokkoncert i anledning af Barokdagene på slottet. Elephant House Quartet, sammensat af 4 af de skønneste barokmusikere – Bolette Roed, Aureliusz Golinski, Reiko Ichise og Allan Rasmussen – gav koncert ved denne lejlighed.
